lørdag den 3. oktober 2009

BRIANSTORM








Det var så hyggeligt med Katha i torsdags. Vi øvede os på at spille guitar, og prøvede at lave nogle sange. Vi har lavet nogle, men vi har ikke rigtig melodier til dem.. Men vi har sådan en lille "vision" om at vi skal komme ud med vores musik. I ved, spille forskellige steder, indspille vores sange osv. Ved ikke om det nogensinde bliver til noget. Men man har vel lov at drømme ikke? ;-)
Vi tog en masse billeder til når vi skal lave en myspace profil, hehe! Jeg har lagt nogle af dem ind, så I kan se dem. De er ikke vildt gode, men altså..
Jeg tog hjem til Kola om aftenen og spiste aftensmad og så film, Andreas (Kolas kæreste), Fk og Mike kom også. Det var hyggeligt. Det er altid hyggeligt hjemme hos Kola! :-)

Fredag var jeg i skole, det var en helt fin dag. Tog direkte til Lyngby fra skole for at købe gave til Fabi sammen med Nina. Vi købte en mascara og en eyeliner som hun havde ønsket sig. Kl. 17 var jeg hjemme, og kl. 18.30 kom Sisse og Mikkel - Sisses mave er blevet endnu større nu! Uh, den er fin! - og vi købte pizza og hyggede. Det var rart at se dem igen. Så tog jeg til Fabis fødselsdag (hun holdt den med signe, hos signe, som bor i Farum! HVORFOR SKAL DE ALLESAMMEN BO SÅ LANGT VÆK!? Nå, men det var nu meget hyggeligt at tage derud med Nina. Vi sad og sang musik og snakkede med buschauffører og kassedamer :-) yeah.. Nå, men så kom vi derhen, og var der til kl. 01, hvor vi blev hentet af Ninas mor. Det var hyggeligt nok derhenne, men der skete ikke rigtig noget, og mange af menneskerne gik ret tidligt. Plus at jeg gerne ville være hjemme til at skulle rydde hele husen op idag.. Men jeg sov hos Nina, så jeg ikke sov alene. Imorges så vi Friends og hyggede, og så tog jeg i Netto, og hjem, og ryddede op. Mangler stadig at støvsuge overetagen.. orker bare ikke rigtig.. Men jeg har bagt kage, og lavet et velkommen hjem-skilt til min famile, de kommer hjem omkring kl. 24. Glæder mig enormt meget til at se dem! Jeg har hygget mig mig kage som sagt, KIG ING, pizza mm (billeder kommer om lidt!) Om lidt vil jeg se en film.

x

_dagens sange: 
1. brianstorm - arctic monkeys
2. i feel it all - feist
3. råbe under vand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar