torsdag den 1. oktober 2009

Little Orange


Mærkelig dag. Mødte kl. 10 i skole, skulle rigtig have været der kl. 08, men jeg havde virkelig brug for søvn. Det var en halv-underlig dag i skolen. Men okay. De gode ting: Ida havde "spærret" en plads til mig i NG (ja. det lyder lidt fesent, men det var rigtig sødt af hende! ved ikke om hun egentlig havde tænkt "jeg spærrer sgu lige en plads til steine (det kalder de mig)!", men der var i hvert fald en plads ledig ved siden af hende!), så jeg ikke skulle stå uden en plads. Lul og jeg havde det meget sjovt i engelsk hvor vi var i gruppe sammen. Frida og jeg fulgtes op i klassen fra kantinen, og hjem fra engelsk, hvor vi faktisk også grinede en del. Og Katha kommer herover om en time. Så egentlig har det jo været en fin dag! :)
Skal lige have lavet engelsk til imorgen og ringet til min storebror og hans kæreste og ønske dem tillykke med deres årsdag. Tror det er... 5 år nu? Er ikke sikker. Det er lang tid i hvert fald. Glæder mig til baby kommer!

_Tager mig også lige en appelsin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar