lørdag den 3. oktober 2009

Min Dag

Mit Velkommen Hjem-skilt til min familie, som kommer i nat.
Tror de bliver i godt humør når de ser det :-)

Glæder mig sådan til at se dem!

mmmh, pizza!

KIG IND. Fuck KIG IND. Jeg vidste det godt, men
nu fik jeg da i hvert fald bekræftet mig teori; de lyver og snyder!
se på forsiden, mega slebrige sladder/skandale-overskrifter. Og hvad får man?
Intet. Lad mig give et eks.: "angelinas dagbøger AFSLØRER ALT". Personligt
får jeg lyst til at læse hvad det er Angie nu fortæller. Men ved I så hvad? Inde i
bladet får man blot at vide at Angies dagbog er forsvundet, og det er noget
lort, får der står nogle meeeeeget hemmelige ting, bl.a om hvordan hun 
planlagde at stjæle Brad fra Jeniffer, om hvor dårlig Brad er i sengen, og om
hendes "forbudte lyster". VI VIL SGU DA LÆSE DET FOR SATAN! Det
er jo det de har reklameret med på forsiden. Falsk, vel at mærke. Ej, jeg er 
træt af det. Et andet eks.: "CHOK! Christina Aguilera fundet i blodpøl". Oh my god, 
hun har været ved at dø, hun er blevet voldtaget, stukket ned, nogen har villet 
dræbe hende! LAD MIG VIDE HVAD DER ER SKET!!!! ... man slår op på siden 
hvor der står detaljer om sagen. og guess fucking what? så er det en historie (på en halv side) om hvordan Christinas mor fandt 4årige Christina med blod på sig efter
Christinas far havde banket hende. JAER det er da sørgeligt og synd og alt det,
men det var bare ligesom ikke dét man havde regnet med at man skulle læse.
Jeg troede at det var en NYhed. Noget der lige var sket. Lort Kig Ind. Køber
det aldrig igen!!! ..måske.

Oh yes baby. Chokolade kage til familien! NAM NAM!

skal se Små Ulykker nu. Yes.

GODNAT SMUKKE MENNESKER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar