tirsdag den 1. september 2009

oh yes!



Jeg føler mig virkelig glad idag. Idag har været en god dag! Jeg så Jonathan Spang's Familie igår - ååh hvor jeg elsker den mand! - så jeg gik glad i seng. Og jeg kunne sove en time længere fordi jeg først skulle møde kl. 10. Så hyggede jeg mig herhjemme, indtil jeg skulle i skole, og jeg var super meget sammen med pigerne, og Simone (fra min klasse) ventede på mig efter fransk! (Hvilket er kæmpe optur når man altid prøver at nå at få pakket sammen lige så hurtigt som de andre piger, så man kan nå at gå med dem. Men nææh nej, i dag blev jeg ventet på! :)) Og jeg fulgtes hjem med Anna (også fra klassen) og snakkede meget med hende, og da jeg kom hjem her for lidt siden, så jeg at hun har skiftet sit profilbillede til et billede af hende og jeg. Så bliver man altså glad!
Og om lidt skal jeg mødes med Nina ved søen, og løbe med hende. Og imorgen har jeg fri kl. 12.

Ih, jeg er glad idag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar