lørdag den 29. august 2009

lØRdag

Jeg er virkelig træt. I går gik godt. Vi var gode til idrætsdagen! Frida og jeg hjalp til med oppyntning og tog hjem til hende og lavede salat, så kom de fleste af de andre piger og spiste med, og vi tog sammen til Bendix og derfra til fest. Det var faktisk meget sjovt. Stod godt nok alene et par gange, men jeg fandt næsten hele tiden nogen at tale med. Det var lidt irriterende; fandt Fabi - som er det eneste menneske på GG jeg kendte i forvejen - og snakkede (/råbte) og dansede med hende i.. hvad skal vi sige, 3 et halv
t minut, inden hun så en fyr hun kendte, hvorefter de begyndte at råsnave, og han hev op i hendes lille kjole så hele skolen kunne se hendes booty. Og så stod jeg der, helt alene. Det var lidt øv. Men jeg klarede mig da. Og det var nice at stå i garderoben! Man har faktisk virkelig meget magt, det er ret fedt på en måde ;)

I aften ved 18tiden kommer min storebror og hans gravide kæreste hjem og spiser, og senere skal jeg til fest hos Alex (fra Ordrup). Det bliver godt.

Kærlighed til jer

PS. Ligger nogle billeder ud fra igår senere, når der dukker nogen op på facebook på et tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar