tirsdag den 15. september 2009

IF I WAS A RICH GIRL

Det er simpelthen så super duper nederen ikke at have nogen penge. Jeg har omkring 2000 kr på min konto. Og ellers har jeg ikke andre penge at gøre godt med. Og jeg skal altså på skiferie med skolen; omkring 8000,- i alt. Og så er der studieturen. Den vil mine forældre så heldigvis gerne betale, men der skal jeg selv betale lommepenge. Ved ikke hvor meget det er. Men så er der Roskilde og hvad jeg nu ellers skal i sommerferien, og i løbet af året. Jeg har ikke noget job.. så jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal have råd til NOGET overhovedet! Hvordan skal jeg nå at kunne spare.. omkring 15.000 KR op på så kort tid? Ih altså. Gid jeg kunne komme igennem til de der 'TV-QUIZ''er! Det er jo så nemt altså. Nå. Jeg må bare håbe på at finde et job snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar