søndag den 13. september 2009

blame it on the alcohol

jeg blev fuld i fredags. virkelig, virkelig fuld. så fuld at jeg ikke kunne stå på mine egne ben - min mor blev nødt til at komme og hente mig! helt forfærdeligt. jeg har aldrig været så fuld før, og skal heller ikke være det igen. har besluttet med mig selv ikke at indtage nogen form for alkohol det næste stykke tid. hver gang jeg ser noget alkohol får jeg kvalme. jeg har haft de værste tømmermænd både lørdag og idag. og har bare kastet op (undskyld. men det har jeg altså) efter hver gang jeg har prøvet at indtage en form for mad. jeg er blevet forgiftet. virkelig. aldrig mere vodka til mig!

MEN! vi var hjemme hos min storebror og hans kæreste idag, hun er gravid, og hendes mave er blevet sååå fin, vi har set scannings-billeder af babyen. uuuh, jamen altså. jeg glæder mig til at blive faster til november!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar