onsdag den 26. august 2009

gå glad i bad


Nå, nu ser bloggen altså bare ud som den gør. Det betyder heller ikke så meget :)
Jeg fandt faktisk en hat herhjemme forleden, blev meget glad! Har lige skiftet billedet i toppen af siden til et billede hvor jeg har den på. "Fint ikk'?" ;)
Idag har jeg været i skole - det går forresten godt nok i den nye klasse. Jeg savner dog enormt meget at have en veninde som man kan snakke om interne ting med, og som kender en og man kender den person.. Det kommer måske. Så var jeg i Lyngby med Frida, Sidsel og Louise fra klassen, vi skulle hente en gave som vi havde bestilt til Maria H. fra klassen som snart holder 18års. Vi havde lagt nogle rigtig fine øreringe til side til hende fra Carré, som vi skulle hente idag. Men da vi gik der hen, mødte vi et skilt hvor der stod: LUKKET GRUNDET INDBRUD. TILBAGE SNAREST...
Pis også! Så er øreringene garanteret også stjålet. Nå.. men der er 2 uger endnu. Så tog Frida på arbejde og Sidsel tog hjem, og Louise og jeg spadserede lidt rundt i Lyngby. Og nu har jeg lavet lektier, snart skal jeg mødes med Nina og løbe. Håber ikke jeg falder om.

ÅÅÅH! Jeg kom lige i tanke om en nedtur fra skolen idag! I skal lige høre den. I morges var jeg i bad, og når jeg har været i bad sidder mit hår altid mega dårligt! - meget mærkeligt, men det gør det altså. Men jeg var lidt ligeglad, lod det are være grimt, og tog bare noget random klunds på, tænkte ikke videre over det. Så jeg kom rimelig.. grim i skole. Og så går det op for mig at det var idag vi skulle have taget skolefoto!!! SHIIIIIIIIIIIIIIIIIT! Dum dum dum D U M ! Og jeg lignede lort, og mit tøj var lort, og.. armen iiiih altså. Det var ret nederen. Glæder mig ikke til at 'bytte billeder'. Men det går nu nok alligevel.

GOD DAG TIL JER!

Later.


2 kommentarer:

  1. Jeg savner dig så meget i skolen. Jeg får aldrig et lige så godt forhold til en anden veninde som vi havde i folkeskolen. JEg savner dig hele tiden.

    SvarSlet
  2. Jeg savner virkelig også dig, rigtig rigtig meget!

    SvarSlet