torsdag den 19. august 2010

FØRSTE SKOLEDAG I 3.G

Kunne ikke falde i søvn i går, det var først omkring kl. 02 at jeg sov. Jeg skulle møde kl. 10, hvilket var rart, men det var til idræt. Pigerne er blevet ét hold, og drengene et andet. Drengenes modul var aflyst, det var pigernes ikke. Så jeg kom over på skolen til de andre idræt-piger, og vi stod og ventede på vores lærer. Så kommer hun endelig og spørger "har I ikke fået at vide at idræt var aflyst idag?". Argh. Så vi sad bare i kantinen og ventede på at vi skulle have engelsk. Det var mærkeligt at være på skolen igen synes jeg. Det var ret underligt at være "de største", at der ikke var nogle "over" os, eller hvad man nu siger..
Efter skole tog vi i Parken, drak en somersby, og tog hjem. Nu skal jeg til at lave noget igen. Orker det ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar