fredag den 4. juni 2010

SERIOUS BUSINESS

Hold da op. Det her bliver virkelig en god weekend! For det første er der nu kun 2 eksamener tilbage (hvoraf den ene faktisk bare er en årsprøve, og derfor rimelig ligegyldig). Om en time kommer pigerne fra klassen, og så skal vi holde lækker fødselsdagsmiddag for mig - mine forældre er også med. Det glæder jeg mig meget til! Imorgen (der er det min rigtige fødselsdag) skal jeg holde noget familie-hygge-fødselsdag, med lagkage og frokost og sådan, min storebror og hans kæreste og min lille nevø kommer, og Emil kommer. Så det bliver dejligt. Og om aftenen skal jeg til Ida's 18års, det tror jeg også bliver sjovt. Søndag skal jeg være sammen med en veninde, og senere skal jeg måske over til Frida? Hun har nemlig fødselsdag dér.

Lyder det ikke som en lidt lækker weekend? ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar