mandag den 7. juni 2010

Så blev jeg 18 år (i lørdags)! Hold da op. Jeg føler mig som et helt nyt menneske, med en ny, frisk og positiv energi og et kæmpe overskud!!!! Ej.. det passer faktisk ikke. Overhovedet. Min far spurgte mig lige før: "Nå, hvad gør du så med telefonregninger nu? Og har du ringet og bestilt tid hos din nye tandlæge - ja, den skal du jo betale for nu.. du skal forresten ogå huske at betale den der bøde.. det er hårdt at blive 18, hva?! Hæ hæ hæ" .. super. Har ikke tænkt over hverken tlf-regninger eller tandlæger, og har fuldstændig glemt bøden da den ligger et eller andet random sted. Så der er styr på det fra min side!!! (...hmm)
Kunne heller ikke finde min Roskilde-billet. Gik helt i panik, ledte alting (næsten) igennem, uden at finde den. Et rimelig stort og seriøst problem jeg stod med dér.. Men! Nu har jeg fundet den, og har lidt mere ro i sjælen. Den lå i en pose som var gemt væk i alt mit rod.. Den eneste pose jeg ikke havde kigget i, fordi jeg vidste at der lå ikke noget i. Stupidt. Anyways, nu har jeg fundet den og lagt den..... fuck!!!
Nåe jo, den ligger i min hylde - sammen med de andre vigtige papirer. Oplagt sted at lægge den.

Ej, nu vil jeg heller ikke være for negativ omkring dét at blive 18, for ved I hvad? Jeg har fået de bedste gaver, og jeg havde det så hyggeligt med familie og venner. Mine forældre har givet mig penge til kørekort (hvilket jeg havde ønsket mig rigtig meget, og håbet på at de ville give mig) - men ikke nok med dét, på bagsiden af "Tillykke med kørekortet"-kortet stod der "plus din roskilde-billet" !!!! Say whaaat? Det er altså vildt! (Derfor var jeg endnu mere i panik da jeg ikke kunne finde billetten). Det vil sige, at jeg nu faktisk KAN betale min bøde, uden at jeg skal skylde mine forældre penge. Det er dejligt. Min lillebror gav mig en tur til noget lækkert lækkert spa/hammam, hvilket jeg har så meget brug for, så det var også bare perfekt. Min storebror og hans kæreste gav mig en parfume og et gavekort til Hvad Som Helst (vi tager til Kbh, og jeg vælger hvad jeg vil have! Mmmh, luksus), og min farfar gav mig en ALIS t-shirt. Derudover fik jeg noget mere tøj, en skuldertaske, 2 Asti'er, penge og noget chokolade af veninder og familie.

Så nu skal jeg lige have 2 prøver overstået, og så har jeg endelig ferie, og kan slappe 100 % af! Jeg kan slet slet slet ikke vente!

3 kommentarer:

  1. hvad fik du af kæresten ? :D snage snage...

    SvarSlet
  2. Haha ;)
    Jamen altså, han havde glemt at det var helligdag den 5., så alt havde lukket, og hans plan havde været at købe den dér. Han har meget travlt for tiden.. Men nu har han i hvert fald købt den, og den står herhjemme, men jeg har ikke pakket den op endnu. Jeg gør det i aften når vi er sammen.

    SvarSlet
  3. Haha, kender alt for godt når man går i panik over noget man ikke kan finde :b og man ikke kan gå i seng om natten, før man har fundet det! God tur til Roskilde smukke og tillykke med fødselsdagen ;)

    SvarSlet