onsdag den 19. maj 2010

STEP FROM THE ROAD, TO THE SEA, TO THE SKY

Jeg er lige kommet hjem fra Katha. Det er altid så dejligt at se mennesker man ikke har set i lang tid. Vi lavede pandekager, snakkede, hyggede og grinede. Da jeg kom hjem, meget træt og faktisk også med lidt hovedpine står det 8 parkerede biler og en masse cykler ude foran vores hus, og det går op for mig at hele min mors arbejde kommer til middag. Jeg er flygtet op på mit værelse nu, og sidder og slapper lidt af. Jeg bestilte min Roskilde billet igår, og jeg kan simpelthen ikke vente til at se den ligge i brevsprækken, lige til mig! Aaah, det bliver godt.
Har forresten stadig pengeproblemer. Og jeg er ikke god til at rette op på dem - aner ikke hvordan jeg skal klare mig når jeg flytter hjemmefra. Men! En fra min klasse spiller en del poker, og vinder en del penge. Så jeg har fået ham til at spille for mig. Han får en 50'er og jeg sætter min lid til hans poker-evner. Jeg har på fornemmelsen, at han vinder pengene til mig! Uha, det ville gøre livet nemmere for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar