søndag den 30. maj 2010

HVORDAN HVORDAN HVORDAN HVORDAN

Prøv lige at se, hvad der kommer frem i googles søgefelt, på forslag til hvad man leder efter, når man søger på 'hvordan'.

Photobucket

Haha, nogle af dem er altså lidt sjove, mærkelige og klamme. 'Hvordan får man en kvinde til at sprøjte?', 'Hvordan onanere man?' osv. En af dem er dog ret ubehagelig; hvordan begår man selvmord. Uf.
..tror egentlig lige jeg vil se hvad der kommer frem hvis man søger på dét..

Photobucket

Nå, okay. Heldigvis ingen Top 10 over Bedste Selvmordsmetoder eller lignende. Det ville være klamt.

Jeg er lige kommet hjem fra en klassekammerat som holdt fest igår, er ret træt. Burde lave noget fornuftigt.. læse noget matematik fx.. men jeg tyr (tyer? ty'r? ..) til overspringshandlinger som hvad der kommer frem når man skriver 'hvordan' i googles søgefelt, og laver lister over hvad jeg skal de næste par dage. Bør nok lige tage mig et (STORT!) glas hyldeblomst, høre denne her sang, og så finde mine matematikbøger frem. Ja, det er det jeg gør.

Hav en dejlig søndag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar