fredag den 28. maj 2010

1 DOWN, 4 TO GO

Så fik jeg overstået danskprøven, og har nu "kun" 4 tilbage. Tror det gik fint, kan aldrig rigtig vurdere det. Jeg skrev om manipulation og retorik og sådan noget, det var okay. Jeg blev kørt af min mor i morges, da jeg havde en vildt tung pose med en printer og ledninger, hvor der var gået hul i posen, og en vildt tung taske med computer, bøger, noter osv. (og gæt om jeg overhovedet fik brugt andet end computer?). I hvert fald, det var vildt tungt, så det var skønt at blive kørt! Men så skulle jeg jo også hjem.. og der var min mor på arbejde. Så jeg var nødt til at slæbe de der tunge tasker/poser op til bussen - heldigvis med noget hjælp - og fra busstopstedet og hjem. Mine arme ryster stadig, det er vildt ubehageligt. Men! Nu har jeg weekend (udover at jeg skal have læst lidt matematik, men stadig. Rart.), og i aften kommer min storebror og min lille nevø og spiser med, og senere skal jeg hygge med pigerne. Så det bliver en god dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar