tirsdag den 6. april 2010

LONG TIME NO SEE..

Hej allesammen. Det er godt nok lang tid siden jeg har skrevet, det er jeg ked af. Men jeg har haft så meget at skulle have ordnet og fikset og oplevet en masse, og har bare ikke rigtig haft tid. Jeg har heller ikke helt følt at jeg har haft noget specielt spændende at skrive herinde.
Men nu synes jeg at det var på tide at jeg kom igang igen. Jeg har jo været på studietur til London, hvilket var super fedt. Og så har jeg været i sommerhus, de første par dage havde jeg en veninde med, og resten af ugen var jeg der bare med familien, det var så afslappende og lige hvad jeg havde brug for. Så har jeg været sammen med nogle venner og veninder, og i det hele taget bare haft en rigtig god ferie.
Idag var jeg i Lyngby med min lillebror for at købe de sko jeg bloggede om i indlægget nedenunder. Desværre havde de dem ikke i min størrelse, men jeg prøvede nogle helt klassiske Converse, sort og hvide, som jeg synes var super fede, og dem har jeg så købt. Dem er jeg allerede meget glad for! Nu har jeg desværre kun 76 kr på min konto, hvilket er lidt et problem. Men sådan er dét. Nu skal jeg spise noget mad og lave nogle lektier, og i aften skal jeg se Paradise.

Håber I har det godt allesammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar