fredag den 9. april 2010

DOBBELT?

Jeg er blevet inviteret på en slags dobbelt date idag, vi er to piger der er blevet inviteret ud at spise med to drenge, og bagefter tager vi i biografen sammen med en masse andre. Det bliver meget hyggeligt, håber jeg. Lidt akavet måske. Men det er ret sødt af dem.
Imorgen skal jeg være sammen med Frida, vi skal ud og kigge efter gallakjole og -sko, og senere skal vi hjem og øve lidt matematik til terminsprøven på mandag, og vi skal lave en lille video til klassen fra London-turen. Og jeg tror at vi om aftenen tager hjem til Simone og fejrer Idas fødselsdag.
Søndag skal jeg spise brunch i København med min mor, far og lillebror, det gav vi dem i julegave i år. Det glæder jeg mig til, det bliver hyggeligt.

Så en proppet weekend, men jeg tror den bliver god.
Håber I får en dejlig weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar