tirsdag den 16. marts 2010

TURKEY, BABY. TURKEY!

En helt almindelig tirsdag aften, kl. 19.05

Stine: "Hallo?"
Nina: "Hej Stine!"
Stine: "Heey, hvad så?"
Nina: "Jeg tænkte på.. jeg skal til Tyrkiet med min familie i uge 29 & 30
i sommerferien, og jeg ville spørge om du havde lyst til at komme
med en af ugerne?"
Stine: "Seriøst?! Ej hvor er du sød!! Det vil jeg virkelig gerne! Jeg skal lige
tjekke det af med mine forældre. Men nøøøj, det vil jeg virkelig gerne!"

..og nu har jeg lige tjekkede det af med mine forældre, og de ser go for at jeg tager til Tyrkiet med Nina i uge 29 til sommer - det vil endda gerne give et tilskud til flybilletten (som er det eneste jeg skal betale for turen!!!)! Vi skal bo i et hus/lejlighedsagtig halløj (eller et eller andet), hvor der er to etager, pool og hvor Nina og jeg får vores eget værelse! Jeg kan overhovedet ikke vente! Iiiih, hvor er jeg glad lige nu!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar