fredag den 19. marts 2010

LONDON BABY

Photobucket Photobucket

Yes - søndag tager jeg på studietur til London, og jeg glæder mig så meget! Vi skal godt nok på en masse museer og lignende, men vi får det rigtig sjovt alligevel, det er jeg sikker på! Vi skal være der i en uge, og når vi så kommer hjem er der påskeferie! Jeg har vekslet penge idag, og så skal jeg have pakket. Senere kører min far min kuffert over til Simone, jeg skal nemlig følges med hende til lufthavnen, da mine forældre også tager til London, bare om lørdagen! Det er lidt komisk at vi er derovre samtidig, men også meget hyggeligt. Så kan vi måske få 'a nice cup of tea' sammen, he he. I aften skal jeg være sammen med Nina, vi ved endnu ikke helt hvad vi finder på. Måske ender vi bare med at se x-factor og spise chokolade.

God weekend allesammen!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar