søndag den 20. december 2009

NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJ!

Helt ærligt! Nu er jeg i rigtig dårligt humør! Først sender jeg en besked til 1225, men mit svar på dagens spørgsmål i Eurowomans julekonkurrence, med DET FORKERTE SVAR selvom jeg godt vidste hvad svaret var! Argh! Hvor dum kan man være? Pres. Så nu har jeg brugt 6 kr på at svare forkert og svare rigtigt, og jeg vinder jo alligevel ikke. Jeg kunne have fået.. ja, det ved jeg ikke. Nogle tyggegummier for de penge.. Men ikke nok med dét - det kan jeg overleve, for Kola kommer jo lige om lidt. Men så! Så får jeg en besked fra hende om, at det nok bliver for sent, fordi hun ikke er hjemme endnu og skal tidligt op og sådan. Iiiih, altså! Det var lige sådan en god dag.

Nå, men der er ikke andet at gøre, end at lave noget hyggeligt med mig selv! Så jeg tror at jeg vil se The Hangover nu. I min seng. Men noget lækkert. Ja. Det vil jeg gøre. Uhm, det ser allerede ud til at blive en god aften alligevel.

HEY FORRESTEN!!! Frida og jeg lavede det Headband som Line Sofie og hendes veninde har designet - det er blevet så fint. Jeg går hele tiden med det. Folk tror godt nok at det er for sjov.. Men bare rolig. Vi laver det til en modedille! Sammen med flyverdragten ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar