onsdag den 23. december 2009

LILLEJULEAFTEN; ANNA, BRUNCH OG HAVREGRYNSKUGLER

PhotobucketPhotobucket
Søde bloggere, glædelig jul! Tænk, at det er juleaften imorgen. Jeg glæder mig. Rigtig meget. Men idag er det lillejuleaften. Og jeg har haft en skøn (!!) dag. Jeg mødtes med Anna på stationen, og vi tog ind til byen og spiste på café Phenix (som ligger ved siden af Klaptræet ved Kultorvet), hvor vi fik en lækker, lækker brunch! Bagefter byttede vi nogle gaver, og tog derefter hjem til Anna, hvor vi lavede havregrynskugler og hyggede. Uhmmm, hvor var det lækkert! Tog hjem ved 20tiden, hvor min familie var igang med at spise risengrød. Derudover er vores træ kommet ind og er blevet pyntet op, og alle gaverne ligger nu under det. Så det er herligt. Uf, hvor jeg glæder mig.
Rigtig god jul!

ps. billederne er taget sidste år, nogle dage efter jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar