søndag den 8. november 2009

WHEN I GROW UP - FEVER RAY

Photobucket
Jeg har haft en dejlig weekend, rimelig afslappet. Hyggeligt med Sisse & Mikkel igår. 
Ved ti-tiden tog jeg over og hentede Anna og tog til Kolas fest. Hun gik desværre ret
tidligt med sin kæreste, og sin taske hvori mit drikkelse var. Så jeg fik ikke noget
særligt indenbors (bestående af chips (lots of chips, 1 x rekorderlig og 2 x somersby.. 
that's all ;)). Men det var nu meget rart, er ikke rigtig i "drikke-mode" i øjeblikket.. hmm.
Idag kom min far hjem, han har været væk i en uge, så det var dejligt at se ham igen,
og vi har hygget rigtig meget, hele familien. Mor og jeg har set 4 afsnit af Sex and The
City (hun er helt hooked på det, det er så nice!). Nu vil jeg sætte mig og se en film eller
noget i den stil.

Forstat god aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar