mandag den 9. november 2009

THE LAST DANCE - THE RAVONETTES

Photobucket

Jeg har frosset så meget i dag. I skolen, på vej hjem fra skole hvor det øsede ned, og herhjemme. Jeg har godt nok siddet i hyggebusker og dyne sammen med min syge lillebror hvilket var hyggeligt. Jeg synes bare det er så ufedt at der skal være så freaking koldt! Det må det altså først være til december! Nå, men min dag har været forholdsvis nem. Jeg mødte kl 08.30 (den der halve time gør faktisk ret meget!), havde 4 timer dansk hvor vi så Jeppe på Bjerget og snakkede om vores stile. Var ved at falde i søvn. Derefter havde vi et mellemmodul hvor Simone, Frida og jeg var på Mac'en, og gik tilbage på skolen hvor vi spillede Alias. Det var faktisk rigtig hyggeligt. Og så havde vi fransk fra 14 - 16 hvor vi også så film. Jeg har kort sagt intet lavet idag. Er dog stadig umådeligt træt. Tror måske det er vejret. Mørket.

Nu skal jeg gøre rent på min fars kontor så jeg kan få lidt cash.
God aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar