mandag den 23. november 2009

PLAYING IN MAMMA'S CLOSET


Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket

Søde læsere,
jeg har noget til jer alligevel. Jeg var lige nede i kælderen for at lægge noget tøj til vask. Og der hænger nogle bøgler dernede med tøj på. Og så tænkte jeg at jeg lige ville se, om ikke der var noget jeg kunne bruge. Det er min mammas tøj, men jeg går ud fra at hun ikke har tænkt sig at bruge det, når hun bare sådan har hængt det der. Men jeg fandt to forskellige til; den grå jakke og den røde jakke/trøje/kåbe (wtf do you call it?). Og så gik jeg op på mit værelse med dem, og prøvede det på. Og så var det at "fanden tog ved mig"! Jeg gik simpelthen ind i min mors skab og kiggede om der var flere ting (hun har givet mig lov før, men der spurgte jeg jo ligesom også! .. nu -- brød jeg ind i hendes skab!!! -okay lige voldsomt nok måske, nøjedes med at hive i håndtaget, men.. I ved hvad jeg mener!) og der fandt jeg den guld cardigan og de lækre cowboy-støvler. Og var jo lige nødt til også at prøve dem. Så her er billederne.. vil lige høre hvad i synes om det? Er der noget af det man kan bruge? Jeg må hellere sove nu. Tror jeg snart jeg falder i søvn - lige her ved computeren - og knalder hovedet ned i tastaturet... yzasxecd5rfv6t7bgy8hnuijmokp, (just4fun, guys. skulle forestille at jeg rent faktisk faldt i søvn, og knaldede hovedet ned i tastaturet.. fucked. undskyld. jeg er overtræt. nu går jeg i seng. LATER!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar