onsdag den 25. november 2009

24. & 25.


Photobucket

Jeg havde en rigtig, rigtig god dag igår! Havde film-aften med Frida og Simone nemlig. De kom hjem til mig (Frie, det kalder jeg Frida.. det hedder hun fra nu af herinde, så ved i dét ;), tog direkte med hjem fra skole. Moni (same) kom kl. 18, hvor vi spiste Kylling i cashew-nødder (ved ikke hvordan det staves?) sammen med min lillebror. Det var hyggeligt. Så gik vi op og så film; Muriel's Wedding - The Holiday - Jul på Vesterbro og spiste pebernødder og jødekager (ja, igår var jo dagen hvor vi måtte gå i julestemning, som maria og jeg havde aftalt!). Ejejej, det var herligt! Hyggede mig simpelthen så meget. Vi sov kl. 01, og stod op kl 08 og spiste morgenmad. De skulle møde kl. 10, jeg skulle rigtigt møde kl. 12, fordi mit idræt-hold var aflyst. Men da de ikke rigtig ville kunne finde over på skolen uden mig, og jeg gad faktisk ikke rigtig være derhjemme, tog jeg med dem til idræt. Og det var herre nice. Vi lavede yoga, og lå og halvsov til en stemme der hjalp med at tælle ned "5.. se tallet for dit indre blik, og føl hvordan dine ben synker længere og længere ned i gulvet.. 4.. se tallet for dit indre blik..." og det var meget afslappende. Efter skole tog jeg hjem hvor min farfar var på besøg. "Åh, Stine! Stine.. ved du hvad? Jeg kender faktisk - har jeg fortalt dig det? - en fra Gladsaxøøøøh.. gladsaxøøøøh.." "Gymnasium?" "JA! ja! Gladsaxe gymnasium. Kan du gætte hvem det er? Det er REKTOR! Eva! Ha ha! Hun er en sød dame. Hun var der til min 80 års fødselsdag.. vi må invitere hende til fest igen. Vi må holde nogle flere fester Stine! Ha ha! Ja." Åh, skønt. Nå, men så tog jeg til lyngby for at bytte min Monki-jakke som jeg tidligere har blogget om (her). Ja, jeg valgte at bytte den alligevel. Den var i virkeligheden slet ike så varm som den ser ud, og jeg har virkelig brug for pengene. Så det er nok det bedste. Derude var min mor og lillebror også! Så dem fandt jeg lige, og sagde hej osv. Men de skulle skynde sig hjem, og jeg skulle noget hemmeligt! (tør ikke skrive hvad det er, hvis nu de læser dette ;)!) Fik ordnet det hele, og kom hjem. Nu skal jeg lige have noget mad, og så fiser jeg til sang - skal optræde for de andre sangelever med nummeret "Breathe (2 AM)". Glæder mig.

Hav en dejlig onsdag aften!

2 kommentarer:

  1. Er det dig der er den mørkhåret? :-)

    SvarSlet
  2. Hej Sille! :-)
    Nej, desværre, jeg er slet ikke med på billedet. Det er Frida til venstre (med det lyse hår) og Simone med det mørke hår.
    Skal nok ligge nogle flere billeder ind af mig selv, så man kan kende mig :b

    SvarSlet