tirsdag den 20. oktober 2009

LOVELYLOVELYLOVELY!


Photobucket
Photobucket
Photobucket

Idag har været en herlig dag! Jeg sov godt nok over mig, og kom en time for sent i skole (dvs. at jeg mødte kl.11, så jeg har fået godt med søvn!) og fik fri kl. 16. Men da jeg kom hjem havde min far lavet the og boller til mig, så vi sad og snakkede og hyggede, det var virkelig skønt. Senere spurgte jeg om ikke vi nok kunne spise sushi fra en lille ny restaurant hvor sushien er sååå lækker, og billig. Og det gik han så med til! Lækkert! Så min lillebror, far og jeg spiste virkelig lækker sushi, og havde en herlig middag. Desværre var min mor ikke hjemme, hun var ude at spise med en veninde. Men så var det vel også rimeligt nok at vi spiste luksus mad, ikke? ;-)
Og så har jeg fået lavet mine lektier, grundigt, så jeg er klar til imorgen. Efter skole skal jeg være sammen med Nina for at købe gave til Andreas. Torsdag skal jeg hjem til Katha, og så er der weekenden som jeg tidlige har beskrevet (pigerne fra min folkeskole fredag, Andreas' fødselsdag lørdag og Mikkel & Sisse søndag). Ej, det bliver altså en GOD uge!
Nu vil jeg snart gå i seng og stå op kl. 07.30 ;-)

Hav en rigtig dejlig aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar