søndag den 4. oktober 2009

Kære Simone...


Du kan tro at jeg savner dig. Der går ikke en dag hvor jeg ikke tænker på dig. Kigger ofte på vores "Det Skal Vi Nå Inden Nytår" liste, som nu er ved at være nogle år gammel. Og billederne fra vores barcelona tur. Og de ældre billeder. Vi må kontakte hinanden noget oftere. Ringe til hinanden, komme på besøg hos hinanden noget mere. Det behøver jo ikke være noget stort. Men vi skal se hinanden noget mere. Det er vi enige om. Men tiden altså.. Den løber jo fra os. Vi kan ikke følge med. Snart skal vi til at tage kørekort og flytte hjemmefra, og før vi får set os omkring har vi glemt at ringe.. Det må ikke ske. Jeg ringer til dig imorgen.

Jeg elsker dig Tutte. Smukke pige.

Kys, kram og kærlighed til dig,
Stine / Nulle

1 kommentar:

  1. årh nulli <3
    virkelig i lige måde altså! jeg er hundrede procent enig! jeg vil glæde mig til du ringer :)

    jeg elsker også dig. meget.

    kys kys kys kys kys


    forresten, vil du ikke sende dine barcelona billeder til mig? :)

    SvarSlet