søndag den 25. oktober 2009

FORKØLELSE, HALSBETÆNDELSE OG HOVEDPINE. MY BEST FRIENDS..

Jeg har ikke skrevet herinde siden i onsdags. Hold da op. Har været syg hele weekenden. Så middag med pigerne fra Gentofte skole og Andreas' 18 års igår var ikke lige så fedt som det nok havde været hvis jeg havde været rask. Var nødt til at gå enormt tidlig igår, kunne slet ikke holde ud at være nogen steder, kender I det /når man er syg?/. Men + var, at da jeg kom hjem var min faster, onkel og fætter der, og Aske /min fætter/ og jeg sov oppe på loftet hvor vi lå og snakkede og grinte. Skønt. Og idag var vi hos Mikkel og Sisse og få kaffe of kage. Herligt. De havde fået en masse babytøj - åååårh, kan slet ikke stå for det!! Glæder mig så så såå meget!
Nu skal jeg skrive stil til imorgen..

God aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar