onsdag den 21. oktober 2009

DAGENS MAND GOES GAY

Hahahahahahaha! Har lige set Dagens Mand Bøsse Edition, og jeg ELSKEDE det! Især Gustav: "Gucci og tøjeksperten går bare ikk' sammen, det er ikke for at lyde snobbet..", ååååh for søren hvor genialt! Og Miggi; 30 år, København, har været i seng med over 1000 mænd! Hvad sker der for dét? Er det muligt? Hvis vi siger at han er sprunget ud som 18 årig, så er det... 83,333 OM ÅRET! Det er over 1 om ugen. Hver uge! .. Stille og roligt knald på vil jeg sige. Bogstavligt talt.. Håber også der bliver lavet en Paradise goes Gay snart!! Så må de sende Gustav derned! ;-)

3 kommentarer:

  1. jamen det har jeg da he he tak for indlægget ........... knus fra miggi

    SvarSlet
  2. Ej det er ikke seriøst det der vel? :D
    Du er ikke Miggi er du?

    SvarSlet
  3. jo jeg er, fra dagensmand jeg hedder miggi drachmann på facebook he he kunne du lide det i aftes altså udsendelsen????????????

    SvarSlet