onsdag den 12. august 2009

number one

Hej Allesammen.

Nå, nu syntes jeg at det var på tide at jeg også oprettede en blog herinde. Jeg plejer ikke at være så god til at føre dagbog og lignende regelmæssigt, men jeg skal nok stramme op denne gang! Min blog kommer nok mest til at indeholde tanker og billeder om alt og intet. Glæder mig faktisk allerede til at komme rigtig igang! :)

Jeg kan starte med at fortælle at jeg skal starte i 2g imorgen, på et nyt gymnasium: Gladsaxe Gymnasium. Jeg gik på Ordrup Gymnasium før, men jeg havde brug for et friskt pust med nye mennesker og lærere osv. Det bliver spændende! Jeg har mødt de fleste fra klassen til to fester jeg blev inviteret til (rigtig rart allerede at have mødt dem!), og de virker allesammen rigtig søde og åbne, men jeg er bare stadig utrolig nervøs for imorgen. Men det skal nok gå. Hvor er det underligt at tænke på: imorgen på dette tidspunkt er første dag i 2g på GG overstået? Vildt. Men jeg har aftalt med mig selv at gå tidligt i seng i aften, så jeg kan være nogenlunde frisk imorgen. Så jeg vil krybe til køjs allerede nu.


Godnat og sov godt.

xx
Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar