søndag den 28. november 2010

28. NOVEMBER 2010

Jeg er så træt, så træt, så træt i dag. Jeg var til noget jule-hygge hos Emil og hans familie igår, hvor vi lavede alt muligt julehygge, drak glögg, spiste klejner og snebolde (dem med marcipan og chokolade i) og hyggede, og det blev meget sent for mig (kl. 4 eller sådan noget, og jeg går ikke særlig sent i seng for tiden, heller ikke i weekenden. Det gør Emil til gengæld..). Og da jeg er lidt småsyg har jeg bare været endnu mere træt! I dag har jeg været nødt til at lave lektier, og jeg er helt ærligt ved at falde i søvn nu. Jeg når ingenting for tiden, fordi jeg er så træt hele tiden! Men! Nu fik jeg sørme også ordnet adventsgaver til Emil - jeg er meget gavmild i år med de gaver har jeg fundet ud af.. men nu har jeg heller ikke råd til at købe julegaver til nogen. Ikke gennemtænkt. Så nu kan det være at jeg skulle satse på den Lotto-gevinst jeg var så sikker på at få tidligere. Det tror jeg altså at jeg gør. Men først vil jeg sove.
Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar