tirsdag den 14. september 2010

ØØØØØØØV!

Jeg skal til Kreta i efterårsferien, og mine forældre sagde at jeg gerne måtte tage Emil med hvis jeg (og han selv) ville. Jeg skulle bare først lige tjekke om der overhovedet var billetter. Så jeg gik ind på Norwegian.dk og tjekkede, og så at der stadig var billetter. Så jeg gav ham tilbuddet, og han ville gerne, men han var nødt til at høre sin chef om han kunne få fri i den uge, han havde nemlig fået vagter osv. Så i går ville jeg lige være sikker på at der stadig var billetter, og gæt hvad der så var? Udsolgt på flyveturen hjem! Aaaargh!!!! Jeg fik virkelig meget nedtur på! MEN. Det var faktisk mig der havde set forkert fra starten - der var slet ikke nogen billet hjem, heller ikke første gang jeg var inde at kigge. Så jeg var nødt til at sige til Emil at der altså ikke var flere billetter, og det var jeg virkelig ked af, og at det kunne være at der kom et afbud eller lignende, osv. Og jeg var rigtig ked af det, og skuffet. Nu havde jeg lige håbet sådan, og glædet mig til at han skulle med.. Men så skrev han idag at han slet ikke kunne få fri i den uge. Så på en måde var det lidt held i uheld - det ville jo være virkelig synd hvis jeg havde fået ham til at bytte alle sine vagter, og sørge for at han fik fri dér, hvis han så bare skulle sidde derhjemme og kukkelure i den uge. Men jeg er stadig rigtig ked af at jeg ikke får ham med. Øv øv øv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar