fredag den 24. september 2010

FREDAG 25.09.10

Photobucket

Klokken er 00.00. Jeg sidder i min nabo's sofa og ser fjernsyn. Børnene sover ovenpå. Mine øjne er helt tunge, og min krop er helt smadret. Jeg har haft undervisning fra klokken otte i morges til klokken fire, hvilket har gjort mig helt ør i hovedet. Min mor kom herover (til naboen) mens ungerne sov, og så en film med mig. Det var virkelig hyggeligt. Og rart. Imorgen skal jeg ud at køre med min kørelærer for 4. gang. Spændende. Og om aftenen skal jeg hjem til Moni og hygge. Det glæder jeg mig til. Hvilket minder mig om, hvor meget eg glæder mig til efterårsferien , hvor jeg skal til Grækenland med min familie. Aaah, det bliver skønt.
Nå, jeg må lige op og kigge til de små.
Godnat søde bloggerbørn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar