fredag den 9. juli 2010

OPDATERING

Sidder oppe i sommerhuset med min lillebror og venter på at mine forældre kommer hjem med madvarer, og på at Emil kommer herop. Havde en rigtig god (+ varm, beskidt, udmattende, træt, sjov, festlig, løjerlig mm) uge på Roskilde. Håber på også at kunne komme derned(/hen? op?) næste år. Men det har også været dejligt at være heroppe i total afslapning. Havde en enormt lang (tidsmæssigt) tur hjem fra Roskilde med Nina: kort sagt gik vi en halv time hen til hendes far fra Festivalpladsen, og det endte med at vi ventede i 5 timer på Falck, og var først hjemme kl. 6 om morgenen. Næste dag ville jeg meget meget gerne i bad, men der var ikke noget varmt vand hjemme hos hende. Så skulle jeg hente min taske og mit liggeunderlag hos en ven, og Nina var så sød at køre mig, men vi farede vild og der var næsten ikke noget benzin på bilen da vi var et godt stykke hjemmefra. Men vi klarede den, og jeg fik mine ting med hjem.
Jeg har ingen billeder eller noget endnu, men det kommer nok.
Håber I har en god sommerferie indtil videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar