tirsdag den 1. juni 2010

POSITIVE VS. NEGATIVE

Photobucket

Så! Nu er matematik overstået, jeg skal aldrig have det igen (medmindre jeg selvfølgelig skal have en uddannelse, hvor man er nødt til at have det på A-niveau, men det tvivler jeg på) - hvor er det vildt!! Jeg tror desuden at gik godt, i hvert fald helt okay. Nu må vi se, der er noget tid til at vi får svar. Men nu har jeg kun 3 prøver tilbage; samfundsfags årsprøve på fredag, AT-årsprøve den 11, og oldtidskundskabs eksamen den 17. Og ved I hvad jeg så har? Sommerferie! Yes, og jeg kan bare ikke vente. Det bliver så godt. OG! På lørdag har jeg fødselsdag!!
Så,
Positivt #1: matematikken er ovre nu
Positivt #2: jeg har snart har sommerferie.
Positivt #3: jeg bliver 18 på lørdag, og har dermed ikke længere nogen problemer! med noget som helst! ever! (...øhm)
Men!
Negativt #1: fik en bøde på 600 kr i bussen idag. Og som I ved har jeg virkelig ikke råd til at skulle betale bøder på 600 kr. Det er 1/3 af min roskilde billed (ca). Pis også.
Negativt #2: skal ikke lave noget sjovt i aften alligevel. Der sker ikke noget nogen steder, og Emil skal bare læse. Øv altså. Håbede ellers på at kunne lokke ham herhjem og se film med mig.. måske ændrer han mening?

Okay, i det mindste flest positive. Men stadig.. 600 kr!!! Når jo, ekstra negativ:
Negativ #3: glemte tid hos tandlæge. for 3 gang. nu er de sure. og jeg skal ringe til dem. og jeg har et hul. fuck.

2 kommentarer:

  1. En ekstra positiv.. Du begynder at få SU som atten, dvs du kan betale din bøde med din SU, og dermed ikke ødelægge økonomien for Roskilde ;) Selvom du vist først kan få det i juli, men altså..

    Og lige lidt ekstra info - der kun tre uger og to dage til Roskilde.. WOOO :D

    SvarSlet
  2. uuuh! det havde jeg ikke engang tænkt på!! skide godt - tak! :D
    helt sikkert positivt!

    wooohoo! :D

    SvarSlet