torsdag den 24. juni 2010

MIN LILLE STUDENTERDRENG

Photobucket

Emil blev student i forgårs. Det er helt surrealistisk at han er færdig nu, synes jeg. Og så skal han bare arbejde fuldtid og ud at rejse. Det bliver lidt sørgeligt. Men det er jo ikke endnu i det mindste. Vi var ude og spise frokost med hans familie, og senere kom der mere familie hjemme hos ham, og så så vi film om aftenen. Efter filmen skulle vi køre nogen hjem, og da vi havde sat dem af kørte vi lidt rundt i natten, sådan noget elsker jeg, jeg ved ikke hvorfor. Det var i hvert fald rart. Nu skal jeg ned til ParadIs og købe 3 x milkshakes som jeg skal have med hjem til Nina. Herligt herligt.

God dag!

2 kommentarer:

  1. Ej, hvor er det et godt billede! Super sødt :D
    Og tillykke med ham :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak, hvor er du sød! :D

    SvarSlet