tirsdag den 13. april 2010

Photobucket

YESTERDAY

Igår var jeg på Riz Raz i København med nogle piger fra min klasse. De skulle også se på kjoler til galla nogle af dem, så vi gik rundt i allemulige butikker og ledte. Det var så hyggeligt! Jeg kunne ikke købe noget, overhovedet faktisk. Jeg har pt 176 kr. stående på min konto, og jeg skylder omkring 350 kr væk. Det er noget lort. Og så igår.. pludselig fik jeg en voldsom trang til en Ice Blend. Og jeg kunne simpelthen ikke lade være, selvom Maria forsøgte at stoppe mig.. og jeg valgte bare at lukke ørene da pigen ved kassen bad om 45 KR (!!!!!) for en Orange Knas Ice Blend. Åh. Det var dumt. Men nu ved jeg dét. Jeg fortryder det bagefter.


TODAY

Idag bliver en super nice dag, det er det allerede. Jeg skal kun være i skole fra 14-16, og så skal jeg passe børn senere. Og jeg har været på posthuset og hente min Alternative trøje, den som jeg også har i lyseblå, bare i grå. Den er så dejlig! Og så har jeg siddet på vores terresse i vores helt nye møbler og nydt solen og en friskpresset juice som jeg selv lavede. Mmmmh. Dét er luksus. Hvor er det dog dejligt at det er ved at blive sommer nu!

Hav en dejlig dag allesammen, og nyd det gode vejr!

Ps. Jeg tror prøven gik fint igår, men man ved jo aldrig.. nu må vi se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar