lørdag den 17. april 2010

GALLA

Jubi. Endelig blev det lørdag, hvilket betyder, at det er i dag der er galla på mit gymnasium. Vi har allesammen glædet os så meget til i dag, jeg tror det bliver så fedt! Dog lidt ærgeligt at solen er stoppet med at skinne, men vi klarer os. Kl. 14.30 mødes alle pigerne hos Maria hvor der vil være champagne og jordbær dyppet i chokolade, hvor vi skal gøre klar. Kl. 17.30 skal hele klassen hjem til Mathias hvor der er "rigtig" opvarmning, hvor vi får lækker lækker mad og drikke. Og så (!) skal vi ellers over på skolen i vores fine galla-tøj og danse lanciers. Der er en masse forskellige barer på skolen idag: Eksotisk-bar, Jazz-bar, Karaoke-bar, Irish Pub, Hawaii-bar og alle mulige andre. Det bliver så godt, det er jeg sikker på.
Jeg har lavet en huskeliste til mig selv:

Gallabillet
Pung (m. flg. indhold: 60 kr. til Mathias, 200 kr. til taxa, 200 kr. til barer og andet, 50 kr. til Frida, studiekort)
Alkohol
Lidt make-up
Læbepomade
Oplukker

Er der andre vigtig ting som man altid (!) bør have i sin takse?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar