søndag den 28. februar 2010

SYVHUNDREDEOGHALVTRES KRONER
Photobucket

I fredags skulle jeg med bussen fra mig til Ida, som bor et stykke væk. Jeg plejer at købe en tillægsbillet, så jeg har nok zoner. Men denne gang glemte jeg det. Og det var ikke engang noget jeg tænkte over, altså at jeg fx havde tænkt "Argh, der kommer sgu alligevel ikke nogen og tjekker, jeg tager chancen". Jeg havde simpelthen bare
fuldstændig glemt det. Og lige pludselig, mens jeg sidder dér i toget i mine egne tanker, kommer der en kontrollør bag mig. Det er her jeg kommer i tanke om det.. Fuck. Damn. Pis. Hvad gør jeg? Der var desværre ikke så meget andet at gøre end at vise ham mit kort, håbe på at han ikke så det, og lade som ingenting. Men han så det. Og jeg fik en bøde. PÅ 750 kr! Er det ikke enormt dyrt? Jeg var så ærgelig over det, for jeg har for det første ikke særlig mange penge, og for det andet gør jeg mig virkelig umage med at spare for tiden, til studieturen til London. Men, jeg har betalt pengene, og det er ude af verdenen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar