onsdag den 10. februar 2010

NU SKAL JEG LÆRE DET!


Photobucket Photobucket

Jeg er ved at være helt færdig med SRO'en nu. Jeg mangler bare at lave noter, så det er godt. Jeg har haft
sådan en hyggelig aften, var på Hereford Beefstouw med min mor, far og lillebror. Det var så lækkert.
Og morgenen var også rigtig lækker, med flag og slik på bordet - lægger billeder ind senere. Og han blev rigtig
glad for gaven, så det var perfekt. Jeg har også gået og småpakket lidt til skituren, som starter fredag kl. 10.
Iiiiih, hvor jeg glæder mig!! Jeg har to mål for denne skiferie: at lære at drikke øl (det er så meget billigere end somersby/rekorderlig/lignende), og kaffe. Jeg har købt Nescafé til os alle 4 (Frida, Simone, Maria og jeg), så skal
jeg nok lære det i løbet af en uge. Pigerne elsker kaffe ;-) Og Simone er også med på at lære at drikke øl,
så vi kan hjælpe hinanden lidt.Det er helt vildt at det er nu, lige om lidt, at jeg skal på skiferie. Men det er fedt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar