torsdag den 11. februar 2010

BY THE WAY..

Photobucket

I skal næsten lige høre min formiddag. Jeg skulle aflevere min SRO på skolen kl. 14. Jeg var i rigtig god tid, og tænkte, at jeg ville tage bussen allerede kl. 13.05 (så jeg ville være på skolen omkring halv to), så jeg på ingen måde ville blive stresset. Jeg gik op til busstopstedet, hvor jeg pludselig kom i tanke om: fuck! jeg har glemt et bilag! Så jeg måtte hjem igen og ordne det - så kunne jeg ikke nå dén bus alligevel. Men det var okay, for den næste bus gik 13.30, fandt jeg ud af da jeg skrev til 1250, hvor man skal skrive busstop-nummeret, så man kan se, hvornår ens bus kommer. Så gik jeg op til bussen igen, og ventede. Og ventede.. Og ventede! Så videresendte jeg beskeden til 1250, og fik at vide at min bus ville komme om få minutter. Så jeg ventede. Og så gik det op for mig: jeg havde skrevet busstop-nummeret på det busstopsted der ligger ved min skole. Idiot! Da jeg skrev det rigtige nummer, fik jeg at vide, at min bus ville komme kl. 13.48, hvilket er meget sent hvis man skal være på min skole kl. 14.00. Men der var ikke så meget at gøre, andet end at vente. Bussen kom til tiden, og jeg håbede bare på, at jeg ville nå det til tiden. Men guess what? Der var nogen der skulle af eller på ved HVERT stoppested, 2 af dem var med barnevogn. Der var en varevogn midt på vejen, som vi skulle vente på, inden vi kunne køre videre. Og tiden gik, og jeg jeg blev nervøs. Da vi endelig ankom til det busstopsted hvor jeg skal af, var kl. 3 min. i 14. Og det plejer at tage mig 10 min at komme derfra og hen på skolen. Så jeg løb så meget jeg kunne, og ankom forpustet og stresset på skolen 14.05. Jeg skulle finde kontoret, hvor man skulle aflevere sin opgave. Og selvfølgelig kunne jeg pludselig ikke huske hvor kontoret lå. Så jeg løb frem og tilbage mellem gangene, indtil jeg endelig fandt det. Jeg fik heldigvis lov at aflevere, selvom jeg til og med havde glemt et ekstra eksemplar, en til hver lære. Stineeeee!

Det var virkelig stressende, og surt, når jeg faktisk var i rigtig god tid til at starte med. Men jeg fik afleveret, og har nu ferie. Yes!

1 kommentar:

  1. ej hvor er det synd for dig nulle! puha. stress. men godt at du fik afleveret og det hele! jeg håber du får en fantastisk skiferie:) skriv lige til mig når du kommer hjem, så vi kan finde en dag!

    SvarSlet