søndag den 31. januar 2010

VI GÅR PÅ VANDET


Photobucket

Jeg er hos min faster, onkel og fætter denne weekend. Vi har hygget rigtig meget,
 og i aften kommer min mor, far og lillebror og spiser, og så kører jeg med dem hjem
 igen. Igår var min faster, fætter og jeg ude og shoppe lidt, jeg fik en top og en 
skjorte, og så spiste vi nachos på en lækker café. Bagefter mødte vi min farfar
 og tog allesammen ud til Fjorden, som var dækket af is og sne, det var så
 smukt. Der var en masse mennesker, som gik fra den ene ende, over til den anden,
 måske kan i se det i baggrunden? Det var i hvert fald rigtig smukt, men også lidt 
koldt ;-) Nu tror jeg at jeg laver mig lidt morgenmad, og så må jeg også igang 
med at læse den enormt kedelige bog der skal læses færdig til imorgen.. Shit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar