tirsdag den 19. januar 2010

Photobucket
Nogle gange er jeg enormt bekymret for, hvad andre mennesker forventer af mig. Og at jeg ikke kan leve op til deres forventninger. Specielt mine forældre. Og det er egentlig ikke fordi de går og forlanger at jeg skal klare mig eminent i skolen og alt sådan noget. Men stadig.. jeg ved jo godt at de ville blive skuffede over mig, måske ikke med vilje, hvis jeg kom hjem med et 00 i en prøve. Så jeg forsøger virkelig at gøre mit bedste for at få nogle gode resultater - ikke kun i skolen, men i mange af de ting jeg foretager mig. Jeg håber ligeledes at jeg, som jeg tidligere har nævnt, består teoriprøven og køreprøven i første forsøg. Og det ER jo for meget at forlange af sig selv, og det kan jeg heller ikke leve op til. Det ved jeg. Jeg er også træt af at have det sådan; jeg vil bare gerne være fri for at folk har forventninger til mig. Eller at de ikke tror jeg kan noget, for så kan jeg jo kun begejstrer dem..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar