mandag den 25. januar 2010

BALENCIAGA SÆLGES!

Nå, nu har jeg netop åbnet min pakke fra Korea med ankelstøvlerne fra Balenciaga
som jeg havde glædet mig til ville komme. Men de er alt for voldsomme til lille tynde
mig. De er super fede, rigtig god kvalitet og helt ubrugt! Og de er dejlige at gå i.
Men jeg vil nok betragte det som en fejlkøb, men kun fordi at plateau'en er for høj til
mig, jeg kommer til at se klodset ud i dem. Så hvis der er nogen af jer søde læsere
der craver efter disse fedefedefede sko (dog i sorte),
så sælger jeg dem for 450 kr.
Håber der er nogen af jer der er interresserede? :-)

3 kommentarer:

  1. Uhuhuh, lyder helt klar lovende og VILDT fristende - tak for tippet! ;-)
    Kan du ikke evt tage nogle billeder af skoene, så de sådan rigtigt kan "fornemmes" du ved.. Og hvor høje er de, både med og uden plateu? :-)

    SvarSlet
  2. Jo, det vil jeg meget gerne, men jeg skal bare lige have et nyt kamera efter indbruddet nemlig, så lægger jeg nogle billeder ind ;)
    Og forresten er den en str. 8(svarer ca. til 38)
    Selv tak da :D

    SvarSlet