søndag den 10. januar 2010

ÅNDSSVAGT

Vi var inde hos min storebror og hans kæreste idag, fordi hun havde fødselsdag. Og jeg glædede mig rigtig meget til at se dem allesammen. Min nevø er blevet større og han er så fin. Men idag blev jeg ked af det.. Han går jo på runde når der er besøg af familien, vi vil allesammen holde ham. Først fik min mor lov at holde ham i lang tid, og han lå rigtig fint og roligt, og så så sød ud. Så fik min far ham, også i ret lang tid, og han faldt til ro med det samme, min nevø, og sov lidt. Så fik min lillebror ham, og sad og vuggede med ham i noget tid. Så spurgte jeg min lllebror om jeg lige kunne få lov at holde ham, så jeg nåede det inden vi skulle gå. Så min lillebror bar ham ned til mig, og jeg tog ham i mine arme, og så TUDbrølede han bare! Og han ville ikke have sut eller noget, han lå bare og jamrede hos mig. Så tog min storebrors kæreste ham, og gav ham mad.. Jeg var virkelig tæt på at græde! Det er så åndssvagt, det ved jeg godt. Men det er helt vildt så meget den lille mand kan ændre ens humør! Når han smiler til en bliver man helt varm indeni, men når han græder hos en, så bliver man simpelthen så ked af det. Jeg gør i hvert fald. Og det er så åndssvagt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar