lørdag den 19. december 2009

JULETRÆSFÆLDNNG, ISKOLDE TÆER OG BARBIEBLYANTER

Kl. 15.55
Vi er lige kommet hjem fra landet, hvor min storebrors kærestes forældre bor. Vi har været oppe og fælde juletræ - det er så fint! Og det var så smukt deroppe. Dækket af sne. Men jeg havde gummistøvler på, og trods to par strømper, frøs jeg sååååå meget om tæerne. Så jeg blev nødt til at sætte mig på vognen til juletræet, med to tæpper over mig, og af med gummistøvlerne. Aaaah. Og Marianne (Sisses mor) havde taget en kurv med med kaffe og hyldebærsaft, rugbrøsmadder og honningbrød - uhm, det var luksus! Nu er vi kommet hjem igen. Om lidt kommer to af mine fætre og spiser lækker middag. Nej hvor er det skønt at have ferie!! :-)

Kl. 17.02
Jeg har lige været ovre hos vores nabo, hvis børn jeg passer, o den midste blev 1 år idag. Så jeg fandt nogle uåbnede barbieblyanter og en bamsepung til hende. Så håber jeg ikke at der er for farligt for hende. Så fandt jeg også lige sådan en ting til Oliver, som man kan kigge ned i gennem et forstørrelsesglas, og så kå der en edderkop i, som pludsleig bliver meget større. De (læs: forældrene) blev meget glade. Og jeg fik et stykke (meeeeeeega lækkert) lagkage med hjem. Nammenam.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar