onsdag den 30. december 2009

HELSINGBORG!

Jeg havde en skøn (!!!!!) shoppe-tur til Sverige idag, med min lillebror og min far. Jeg fik alt det jeg var på udkig efter; en hættetrøje med lynlås, t-shirt fra wood wood, skjorte, to kjoler (nytårskjoler - ved ikke hvilken en jeg skal tage på, må lige tage nogle billeder af dem hver, så I evt. kan hjælpe mig lidt) og en blazer. Så det er bare herligt. Jeg glæder mig til at vise jer det!

Og så er det nytårsaften imorgen! Jeg glæder mig. Skal spise middag med Maria, Simone, Ida, Daniel og Andreas (Simone og Marias kærester), og senere skal vi til fest hos en af Fries veninder. Yes yes yes. Det bliver forhåbentlig godt.

Nu vil jeg hygge med min lillebror.


Later.

3 kommentarer:

  1. Har du nogen tips til gode områder og butikker i Helsingborg til tøj-shopping? Skal nemlig selv et smut derhen her i januar :)
    Rigtig flot blog by the way!

    SvarSlet
  2. Altså, der er en rigtig god butik der hedder Tretton, den ligger ikke langt fra stationen/færgen. Der finder jeg i hvert fald altid noget! :)
    Og så er der de normale, Gina Tricot, H&M osv. Der er også en der hedder JC som også er meget god. Håber du finder noget, og god tur! :)

    Mange tak, det er jeg glad for at du synes!

    SvarSlet
  3. Mange tak, det er rigtig dejligt at få lidt tips på vejen ;)
    jamen helt sikkert, bliv bare ved på den måde!

    SvarSlet