onsdag den 16. december 2009

ENDELIG JULEFERIE!



Photobucket

Yes! Så er AT overstået, og det gik faktisk meget fint. Vi kunne i hvert fald vores ting.. Men det betyder jo, at jeg nu har juleferie!!!!! Åh, jeg har ventet så længe på denne dag. Ferie! Jeg har fri! I 2 UGER! Ooh baby, I like that. Om en time skal jeg ind og passe min nabos små, søde børn. Det er hyggeligt. Min plan for de næste par dage er følgende:

Torsdag: sove længe, rydde op på mit værelse, til KBH med Frida, og hygge med hende og Moni om aftenen (de andre piger er i Lübeck, (tyskholdet), men vi har fransk, og har fri!). O
Fredag: juleafslutning på skolen (synes stadig jeg har ferie!), og så i Lyngby med Frida og Moni - evt. Maria, ved ikke om hun skal med? Senere hjem til en anden Simone
Lørdag:
Søndag: Fest hos FK
Mandag: Være sammen med en veninde, Camilla
Tirsdag: Være sammen med en veninde, Stine og sove med Katha til:
Onsdag:
Torsdag: JULEAFTEN!!!!!

Det bliver skønt med ferie. Jeg glæder mig til den følgende uge.
Hav det rigtig dejligt, søde mennesker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar