tirsdag den 17. november 2009

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Så er det blevet morgen. Nina lod mig sove da hun tog i skole. Det var rart. De havde lavet freskpresset juice til mig, uhmmm! Vejret er ikke så godt, men jeg skal tage bussen, så det går. Når jeg kommer hjem er min plan at gå i bad, læse lektier gå over til naboen og prøvekøre deres Christiania-cykel (skal hente deres børn i den nemlig, og jeg er bange for at jeg ikke kan styre den!! ;-)) og ved 14 tiden, tror jeg, mødes med Simone. Herligt. Mit ben er bedre, kan efterhånden gå nogenlunde normalt trods nogle smerter i låret. Hvorfor skal den vaccine være så slem? Nå, men jeg får i den mindste ikke svineinfluenza. Det er nok meget godt. Og hvor gik det godt for SF igår til komunalvalget, Forstæt med dét! Mmmmh, sidder og hører John Mayer her på computeren. Elsker det. Hør lige den her. Den er virkelig god synes jeg.
Nu pakker jeg lige sammen, og smutter hjem.

God dag til jer derude!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar