mandag den 30. november 2009

KÆRE MOR... UNDSKYLD! - JULEMAND!

Jeg har lovet at lave en ønskeliste til min mor - hun leger stadig på at "det er JULEMANDEN der har hængt gaver op - neeeej, har JULEMANDEN også tænkt på dét?!" osv, bare for hyggens skyld, og det er nu også meget hyggeligt. Gid jeg troede på det - , og jeg tænkte at jeg lige så godt kunne skrive den herinde - får af en eller anden grund lettere ved at finde på herinde. Det er jo dejligt :-) Så, her er de(n):


ØNSKELISTE (drømme)

- Rejse til et varmt sted!
- 4.000 kr til skitur (og gerne lidt ekstra til udover, tak)
- En hund (cuton de tullear - dem kan jeg tåle!)
- Koncert/Comedy billetter!
- Spa (m. massage, dampbad, osv.)
- En ny garderobe
- Lejlighed (til når jeg flytter hjemme fra, hvilket godt nok er om et stykke tid, men stadigvæk)
- Kørekort + bil!


ØNSKELISTE (virkelighed)

- Rejse .. meget billig rejse? Please. Okay, sauna rækker - bare et varmt sted! En sauna LANGT VÆK så!
- Penge (et lille tilskud til min skitursopsparing
- En hund - jeg LOVER at gå tur med den!!! I kommer selv til at eeeeelske den!
- Koncert/comedy billetter - comedyzoo er helt fint!
- Spa! .. eller, bare massage så!
- TØJ! Gavekort til Acne, Alis, American Apparel, Bik Bok, Cheap Monday, FCUK, Flying A, H&M, Samsøe Samsøe, Tiger og Sweden, Top Shop, Week day, Wildfox, og alle de andre. Bare til en af dem. Så har I noget at vælge mellem ;-)
- Jeg ved det!!! Not gonna happen! (lejlighed, kørekort eller bil)

Derudover kunne jeg godt bruge: parfume, ur, ringe, armbånd, hukommelse (til alle de ting jeg hele tiden skal huske og nå!), hårspænder (de der sorte små som altid bliver væk, uanset hvor mange jeg køber!!), John Mayer's CD, John Mayer - altså, som person, jeg vil gerne eje ham! ;-), DVD'er! Serier: Gossip girl, andre. Og hvad I nu ellers kan finde på!




So. That's it. Håber på at få bare én af tingene (helst fra drømme-ønskelisten!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar