lørdag den 21. november 2009


Photobucket

Lige for tiden har jeg faktisk ret meget lyst til at få en tatovering. den skal selvfølgelig betyde noget for mig, og ikke vare være en tilfældig tegning. den kan jo ikke komme af igen, sådan lige. men det ved jeg godt, og kan godt forholde mig til det. min mor har selv en faktisk, så da jeg sagde det til hende var hendes reaktion: Uha Stine, dét hørte jeg ikke.. Du kommer sikkert til at fortryde det.. Hvis jeg kunne spole tiden tilbage, så ville jeg.. eller vent. Nej, så ville jeg faktisk stadig få den lavet. Jeg har jo faktisk været pisse glad for den!
og det tror jeg også jeg ville være. hvis det var noget der betød noget for mig, fik mig til at tænke på noget godt. min far derimod, han hader hader hader tatoveringer, og han ville flegne hvis jeg sagde at jeg havde tænkt mig at få lavet én. men når jeg bliver 18 kan jeg jo selv bestemme! nå, men grunden til at der er det smukke billede af endnu smukkere erin wasson og hendes smukke tatovering er, at jeg i øjeblikket hælder til at få en fjer. sådan, for frihed og nogle personlige ting. synes det ville være så smukt. ved godt nok ikke hvor jeg ville sætte den, men kan faktisk godt lide den placering erin har valgt.. jeg går i hvert fald og tænker meget over det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar